Vraag & Antwoord
Jij hebt een vraag, wij het antwoord.
Hieronder vind je de meest gestelde vragen over onze diensten met het antwoord erbij. Staat je vraag er niet bij? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Waarom zou ik voor Flyer-Centrale moeten kiezen in plaats van voor een ander?
Flyer-Centrale heeft een creatieve geest, druktechnische kennis en ervaring. Wij nemen het moeilijkste werk voor u uit handen, daar u normaliter twee of meer aparte bedrijven moet inschakelen voor bijvoorbeeld het maken van foto’s, ontwerpen van uw uiting en drukken van uw flyers. Daarnaast zetten wij ons voor ieder project 100% in en denken we met u mee. Als dit hetgeen is dat u zoekt dient u niet verder te zoeken. Meer info.
Hoe lang duurt het ontwerpen van een Flyer?
Het ontwerpen van een Flyer-design duurt gemiddeld genomen 3 á 4 uur. Het veranderen van de Flyer-design na aanvraag door de klant neemt circa 30 minuten per aanpassing in beslag. Uw opdracht wordt altijd ingepland; bij de orderbevestiging krijgt u een indicatie met de verwachte levertijd, afhankelijk van de opdracht.
Drukt Flyer-Centrale de grafische uitingen zelf?
Nee. Flyer-Centrale is geen drukkerij. Wij bezitten druktechnische kennis en bereiden grafische uitingen voor op druk- of printwerk (DTP). Als u een van de totaalpakketten heeft besteld, laten wij uw drukwerk drukken en afleveren op uw adres.
Waar moet ik mijn bestanden naartoe sturen?
U kunt de bestanden versturen naar info@flyer-centrale.nl vermeld hierbij duidelijk uw Postcode en nummer. Grote bestanden (5MB+) verstuurd u bijvoorbeeld via WeTransfer. Meer info.
Hoe vaak kan ik een flyer-ontwerp laten aanpassen?
Afhankelijk van uw opdrachtkeuze, kunt u een ontwerp twee maal laten aanpassen bij de goedkoopste (basis)-pakketten, tot oneindig in een van de uitgebreidere pakketten.
Wanneer wordt de koopovereenkomst gesloten?
Nadat u een bestelling heeft geplaatst middels een orderformulier, wordt iedere opdracht eerst door een van onze medewerkers bevestigd met behulp van een e-mailbericht met daarin de uiteindelijke (verwachte) prijs, leverdatum en een datum met de eerste (concept-)ontwerpen.
De gecorrespondeerde leverdatum gaat pas in wanneer u het bedrag heeft voldaan.* De koopovereenkomst wordt dus pas daadwerkelijk gesloten bij de (initiële) financiële transactie.
Zijn alle kosten bij de prijs inbegrepen?
Ja, alle prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW en (eventuele) verzendkosten. Wij werken niet met een uurtarief, maar met een vast tarief zodat u van tevoren weet waar u aan toe bent. Indien een opdrachtverzoek een prijsverhoging vereist, bijvoorbeeld door een verhoogde complexheid van de opdracht of door licentiekosten, zal dit altijd van tevoren worden gecommuniceerd met u.
Waaruit bestaat een huisstijl?
Een huisstijl omvat hetgeen waarmee uw bedrijf zich kan onderscheiden van andere bedrijven. Uw logo, kleuren, briefpapier en website moeten allen in die ene herkenbare uiting zichtbaar zijn.
*Afhankelijk van het product, zie productomschrijving.
Ander vraagje?
Bel, SMS of WhatsApp naar 06 59 59 69 43
We houden contact!
Heb je nog vragen of wil je gewoon meer informatie? Neem dan contact met ons op. We reageren het snelst via de WhatsApp livechat-functie. Druk op de knop linksonder het scherm. Liever e-mailen? Klik dan hier.
Volg ons online
Één klik verwijderd van een nieuwe wereld...
...een wereld waarin wij jou upgraden!